Typical girl problems

Asså jag har väl aldrig riktigt velat se mig själv som en sån där tjejig tjej... låter kanske lite skumt nu när man skriver ut det men jag har alltid velat vara lite grabbigare. Men när det kommer till att välja kläder på morgonen så får jag total brain freeze. Jag är övertygad om att det har med att göra att jag är sommarbarn och bara vill ha på mig sommar kläder, vilket då inte synkar med sverige kalla väder -.- här hade jag då taggat på att det skulle vara 16 grader varm och sol... vilket är rätt varmt för April, right? Men så är det typ bara 9 grader och molnigt... WHAT  AM I TO DO? Sedan har vi det ultimala problemet som också kommer till när ens idrottslärare bestämmer sig för att ha idrott utomhus för första gången och man inte riktigt vet vad som är bäst, att ha för mycket kläder eller att ha lite mindre och hoppas att man blir varm under passet?!?!?!!?!? Det finns inget korrekt svar i mitt huvud alla frågor vevas in till ett trassligt garn nystan och jag är ännu mera lost än vad jag var innan jag började tänka. Ska inte huvudet vara bra på problemlösning inte göra det svårare?! Jag vill typ ha en klänning eller något liknande som inte är mysbyxor men ändå skönt att ha på sig liksom, samtidigt som det kanske funkar att ha det nu så kanske jag dör när jag i kväll ska åka hem och ta bussen, tänk om det blir typ 3 grader, then I will die. Vilket suger rätt hårt... Sedan har ju jag även mitt första nationella idag... Engelska förvisso men ja jag har haft lite problem med mitt ordföråd senaste tiden så jag stammar och kommer inte på ett skit, speciellt i pressade situationer där jag är den som ska få fram poängen med mina ord, har jag då inte orden på en gång så låser sig mitt huvud på sekunden och jag är körd och kommer att sluta med ett F i Engelska, låter ju hur kul som helst! Eller kanske inte... >.< Aja jag ska försöka ta i tu med mina så kallade kläd problem (vadå ilands problem? O.o) samt försöka plugga in lite engelska ord eller något...
 
Vi hörs! 

Kommentera här: